Bestyrelsesmøde 16. april 2018
Referat fra bestyrelsesmøde 16. april 2018
- Drejebog
Fælles Grundlovstur 5. juni til Alstrup arrangeres af rovalget.
- Medlemmer
Bestyrelsen konstituerede sig således:
Kasserer: Carsten Koborg Olsen
Kajakrepræsentant: Birgitte Christiansen
Medlemsregistrering: Kirsten Merkel Larsen
Materialeforvalter: Inger Boesgaard
Bådudlejning: Inger Boesgaard
Rorepræsentant: Svend Rasmussen
Næstformand, sekretær: Ann Tenis
- Meddelelser
Vild med Vand 2018 – Havnens Dag holdes den 9. juni. Der søges midler fra Guldborgsund
Kommune. Carsten er tovholder på arrangementet.
Inger og Carsten undersøger om klubben på Havnens Dag kan demonstrere padleboard.
- Opfølgning temadag
Svend tager kontakt til Dansk Kano og Kajak Forbund om muligheden for at købe en instruktør samt muligheden for at låne 8 padleboards.
- Roning
Prisforslag til leje af klubbens udlån af både og kajakker samt overnatning blev drøftet og vedtaget. De nye priser træder i kraft 1. maj. Oversigten lægges på hjemmesiden.
- Kajak
Blanketten om tilladelse til vinterroning i perioden efter stander strygning er revideret.
- Kasserer
Carsten gennemgik posterne i regnskabet. Det blev besluttet, at få gennemgået de regnskabsmæssige principper. Bent inviteres til at deltage på et kommende bestyrelsesmøde.
- Materiale/klubhus
Intet til det punkt.
- Hjemmesiden
Der planlægges instruktion til bestyrelsen i at programmere på hjemmesiden.
- DFfR / DKF
Der samles op på besøg fra DKF i marts på kommende bestyrelsesmøder med henblik på opstart af nye aktiviteter til næste sæson.
- Kommunen / Naturområde Guldborgsund
Intet til dette punkt
- Eventuelt
Det blev drøftet muligheden for at finde en redaktør til at stå for en Facebook side. Helle undersøger muligheden
Næste møde: 2. maj kl. 18:00 temadrøftelse på baggrund af oplæg fra DKF
Bestyrelsesmøde onsdag den 6. juni 2018
Middag med bestyrelsen torsdag den 21. juni kl. 18:00 på Café Hvid, Nykøbing F.
Skriv en kommentar
Want to join the discussion?Feel free to contribute!